lørdag den 8. december 2012


Fodboldforsøget

Det begynder at gå bedre med at ramme resultaterne. I sidste uge gik det rigtig godt med alle kampe rigtigt undtagen to: Ålborg kampen, som burde have været aflyst, den kom i gang 26 minutter for sent og tæller derfor ikke med. Og Horsens kampen, hvor jeg ikke var klar over, at Horsens manglede hele syv stamspillere. Nu til denne uge, som også ser ud til vejrdrillerier.

 

SØN-BRØ: 7.12 kl. 18.00: Her har udeholdet chancen for en sejr, men grundet udebane m.m. siger jeg X.

 

RAN-ESB: 8.12 kl. 16.00: Også her står udeholdet bedst astrologisk, men hjemmeholdet er i god form nu, så det må blive X

 

HOR-FCM 9.12 kl. 14.00: Jeg aner ikke, hvor mange spillere, hjemmeholdet mangler denne gang, men kampen ser astrologisk set ret lige ud og ender sikkert med et X

 

AaB-OB 9.12 kl. 17.00: Her er en kombination, jeg ikke har set før med Pluto, så det bliver spændende at lære af. Den står lige på DC (udeholdet), så de burde have mest vilje og gejst i den ellers ret lige kamp, hvor hjemmeholdet dog vil have en periode med godt spil: 2

 

FCK-FCN 9.12 kl. 19.00: Hjemmeholdet ser lidt slidt ud, og det vil give en lige kamp, hvor udeholdet astrologisk står bedst, så det må samlet set give X

 

AGF-SIL 10.12 kl. 19.00: Her står udeholdet bedst astrologisk set, jeg satser og ser bort fra hjemmebanen: 2

Ingen kommentarer:

Send en kommentar