onsdag den 24. april 2013


Massakren i München

Denne gang var det ikke en terrorhandling som den under OL i München i 1972, men en vaskeægte fodboldmassakre, hvor Barca med en lussing på 4-0 blev nærmest stødt af tronen som et af Europas allerbedste hold. Christian Sejr havde spået en Sejr til tyskerne, mens horoskopet så særdeles blandet ud. Men godt at lære af.

Forskningen i kamphoroskoper

Forskningen fortsætter ufortrødent i forudsigelser af sportsresultater, og man kan lære meget af den slags kamphoroskoper, hvor denne kamp er helt speciel i sammensætningen af horoskopet. Med den klare hjemmesejr kan jeg aflive nogle af de hypoteser, jeg har troet på indtil nu, og som har givet sig udslag i, at jeg gennemsnitlig kun har ramt rigtigt i ca. halvdelen af kampene. Det er ganske vist også over det, det hedder signifikansniveauet, som er på 33%, da der er tre mulige resultater i hver kamp. Men det er langt fra tilfredsstillende, så nu er jagten gået ind på den ukendte faktor i forskningen i sportsresultater i holdsport. Der er naturligvis altid den meget vigtige faktor, at vi ikke har fødselstiderne på de enkelte spillere, men det er netop derfor, at kamphoroskoper er så vigtige.

Nu vil jeg stille og roligt lære af kamphoroskoperne resten af dette år, og så vil jeg lave en rapport i slutningen af året. Det SKAL være muligt at komme tættere på, end det indtil nu har været tilfældet. I det mindste skal det være muligt at spotte de kampe, hvor mere eller mindre surrealistiske resultater kan optræde – eller blot overraskende resultater. Nu er kampen for at finde den ukendte faktor i hvert fald ”skudt” i gang.

Hvis nogle så kampen helt fra start, vil jeg meget gerne vide, om den var blot det mindste forsinket. Et minut vil gøre, at Venus kommer væk fra sin position næsten lige på Descendanten og kommer ned i 6. hus, og det er noget ganske andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar