mandag den 17. august 2015

Et astrologisk vendepunkt?

Den 17. august 2015 - et astrologisk vendepunkt?

Mandagene er altid stressede for mit vedkommende, fordi jeg er alene på slottet til at passe bedriften på grund af personalefridag. Der har også været nok at se til i dag, som ikke blev en helt almindelig dag på kontoret. Dels fik jeg en meget spændende henvendelser fra DRTV om et spændende engagement, men det blev næsten overgået af en opdagelse om finansiel astrologi.


Jeg fik den ide at forsøge at få fat på visse amerikanske aktiers første handel på børsen i NY, den såkaldte first trade. Det har nu resulteret i, at jeg har materiale til rådighed, der dækker alle børsnoteringer fra en bestemt periode i 2014, som var en meget turbulent på det økonomiske område, ikke mindst for børsnoteringer. Jeg har kunnet konstatere, at det er meget få – har indtil videre kun fundet én - virksomhed, der er noteret i den pågældende periode, som har haft succes - og det er ud af ca. 80 selskaber, som dog er ret nye endnu, men ellers er alle på nuværende tidspunkt under introduktionskursen. Og det skulle være klart under gennemsnittet. Jeg er ikke igennem alle selskaber, mangler over halvdelen, men det tegner til at blive en slags astrologisk guldåre. Det kommer der helt sikkert til at blive skrevet mere om i fremtiden.

    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar