onsdag den 15. oktober 2014

Fodbold-EM - spørg horoskopet, DBU

Fodbold EM – spørg horoskopet, DBU

Det kom desværre til at passe for godt med resultatet i Parken i går, hvor Portugal var astrologiske favoritter. DE scorede i overtidens sidste minut ved Ronaldo, hvem ellers? Jeg skrev også, at dommeren ikke ville være på toppen, og det kan man roligt sige med de mange fejlkendelser, hvad en af dem kostede os et straffespark. Jeg skrev i går, at holdet ville få brug for lys, og jeg sendte det afsted hele kampen, lige til det blev sengetid for et A-menneske. Jeg slukkede for tv, da de 5 minutters overtid gik i gang, kunne ikke holde mig vågen længere – og vågnede desværre tidligt i morges op til Politikens referat fra kampen. Øv, men altså lige efter den astrologiske kogebog. Jeg skrev endvidere, at den første del af 2. halvleg ville blive dårlig for DK, og det blev den. Jeg er ved at have luret nogle ting af i fodboldkampe, og det bliver spændende at se, hvad det udvikler sig til. Ved Ronaldos scoring var AC nået hen til en spænding til Solen og Venus. Det var kl. ca. 22.40. Kampens start var præcis kl. 20.46.38.

Kampen i Beograd mellem Serbien og Albanien var også en hård nyser, hvor dommeren fik rigeligt at se til, og han måtte afbryde kampen kl. 22.20. Kampen ser ud til at være startet kl. 21.40, og den blev afbrudt efter ca. 41 minutters spil. Der blev sendt en drone med det albanske flag ned over banen, og en serbisk spiller fik fat i flaget og hev det af dronen. Det udløste stort ståhej og slåskampe spillerne imellem.

Det ser ud til at være det samme aspekt, der bliver udløst, som da DK spiller skidt i første del af 2. halvleg. Da denne her kap er ca. 20-30 minutter mellem tager AC fat i Månen, og da den er ca. 30-40 minutter gammel, tager AC spændingen til Uranus. Det får konsekvenser for begge hold, er jeg sikker på. Det bliver spændende at se præcis hvilke, men en del af deres hjemmebanefordel vil formentlig ryge. Kampene kan blive spillet i et andet land eller uden tilskuere.

Jeg vil også tro, at den tyske dommer fra Danmarks kamp vil komme til at mærke følger af sin ringe indsats. Jeg vil anbefale DBU at spørge astrologien til råds i forbindelse med fordeleingen af kampe med udebane og hjemmebane. De enkelte trænere fremlægger på forhånd deres ønsker til kampprogrammet, og disse ønsker tilgodeses efter bestemte regler.


Her vil det være en smal sag at sammensætte det optimale kampprogram for DK. Og for den sags skyld også alle de andre hold, men det må blive deres sag. Vi skulle naturligvis have spiller den første kamp i Portugal, hvor Ronaldo ikke var med. Så havde vi snuppet mindst det ene point i Lissabon. Nu fik Albanien i stedet alle 3 points. Så havde vi også haft Portugal på hjemmebane til næste år, når vi har fået holdet bedre sammenspillet – og ikke mindst: Når de begynder at lave flere mål!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar