onsdag den 25. marts 2015

Årsag til styrtet - flere data

Så skulle der være flere nøjagtige data

Kl. 10.45 begyndte flyet at miste højde lige så hurtigt som det ville have gjort, som hvis det lagde an til landing.
Kl. 10.53 mistede man radiokontakten til flyet og det må formodes, at det styrtede ned umiddelbart efter i 2 km højde tæt ved byen Dignes-Les-Bains med koordinaterne: 44.05.36 N  6.14.11 Ø.
Germanwings fik sit navn den 27. oktober 2002 oprindelig grundlagt engang i 1997 under navnet Tyske Wings.
Germanwings blev den 13. august 2011 et datterselskab af Eurowings, som blev grundlagt i 1993, men som først startede sin virksomhed den 1. januar 1994.
Og Eurowings blev den 1. januar 2009 solgt til Lufthansa (grundlagt den 6. januar 1953), dvs. at Germanwings også har Lufthansa som moderselskab.
Til efteråret 2015 er det meningen at Germanwings skal ændre sit navn og brand til Eurowings.

Germanwings er ejet af Lufthansa, hvis stiftelsesdato er den 6. januar, og alle starttidspunkter ved forløb, der er startet den dato, der går Pluto hen over Solen, og her går Uranus ydermere i spænding til Solen, så Lufthansa er inde i en stor transformationsproces, hvor der skal omorganiseres. Nu kommer der så en ulykke oven i med 150 omkomne, som også er symboliseret af dødsplaneten Pluto.
Desuden er Saturn i spænding til Mars, hvilket også er en problematisk faktor.


Da flyet begynder at tabe højde står AC i spænding til Solen i 10. hus, og MC skal til at passere Neptun. Den er allerede i spænding til Saturn (tab, begrænsning) Saturn er som sagt is, og Neptun er vand. Måske er is skyld i ulykken. Jeg ved ikke om dette kan hænge sammen med tryktab, men tryktab er under alle omstændigheder også et godt bud på, hvad der kan være sket – og nok det mest sandsynlige. Undladelsessynden, som vi har nævnt tidligere, kan ligge i, at der ikke blev gjort noget, da flyet allerede efter 44 minutter begynder at tabe højde. Kl. 10.53 er sidste kontakt med flyet. Og her er MC´s udløsning af Saturn-spændingen til Neptun stadig meget aktiv, igen et tegn på isproblemer og/eller tryktab.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar