lørdag den 24. oktober 2015

Lysoplevelser i nat

Natten mellem den 23. og 24. oktober – alt var muligt
Det var en ganske speciel nat – natten mellem fredag og lørdag. Jeg gik til køjs klokken ni minutter i ni og fik en hel nat i vægtløs tilstand, hvor alt var muligt i den bevidste drøm. Det var ovenud fantastisk, og jeg oplevede, at lyset kom til Skandinavien fra de universelle tåger, og på et tidspunkt begyndte jeg at optræde rundt omkring på Jorden i vægtløs tilstand, og det fik alle til at se opad og tænke, at alt er muligt – når en ikke just letvægter kan blive vægtløs, så kan alle naturligvis.
Jeg oplevede klart, at tiden nu er kommet til at gøre noget ekstra for at indføre en helt ny tidsalder og give slip på den gamle verdensorden. Der kom nogle ideer igennem, som jeg nu vil begynde at arbejde på.
Lørdag formiddag landede jeg tilfældigt på en svensk hjemmeside, hvor der stod at læse, at det sydlige Sverige i flere omgange var blevet oplyst af en meteor – et fænomen, der aldrig skulle være set før. Bilister, der kørte på strækningen fra Gøteborg til Stockholm berettede, at landskabet var hele oplyst i flere omgange, mens de kørte.
Astrologisk set dannede MC en stortrigon til Solen, Månen og Neptun, og mange planeter – og begge akser - dannede meget smukke aspekter til mine fødselsplaneter.
Jeg fik et konkret projekt ned, som jeg skal gennemføre, og hvis det er muligt, så er alt muligt. Det kommer jeg til at skrive en del om i fremtiden, og jeg hører gerne fra andre, der har haft specielle oplevelser i det samme tidsrum.


  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar