fredag den 30. august 2013


Fodboldforsøget og Europa i går
Husk, det er indstillet i nogen tid. Jeg havde ikke tid til at samle data ind om kampe i Europa, som snød mig i sidste uge. Esbjerg og FCN tabte begge på grund af dette. Det bliver spændende at lære af, hvordan det går dem i den kommende weekend.
Men når det er sagt, så stod udeholdet absolut stærkest i Esbjergs kamp i Frankrig. Alligevel ville jeg have sat den til uafgjort. Men så kom et selvmål lige forbi og så var hjemmeholdet færdige og desillusionerede. Ville også have skudt på uafgjort i FCN´s kamp, men her vandt svensker i Farum. FCN er virkelig et bundhold lige nu. Nu kan de koncentrere sig om det hjemlige, og det er ikke så tosset for dem - faktisk det eneste rigtige.
Det samme vil jeg selv gøre i et par måneder. Koncentrere mig om det hjemlige. Der er nok at se til med HOROSKOPET, som der kommer en rigtig spændende nummer af over midten af september.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar