torsdag den 29. januar 2015

VM i håndbold

Qatar overrasker

Ørkenlandet slog tyskerne i ørkensandet, anført af den spanske ørkenræv Rivera, som jeg totalt havde glemt at tage hensyn til i indslaget fra i går, beklager.

Rivera har ingen deciderede spændinger mellem planeterne transitmæssigt, men han har Pluto i trigon til Jupiter – viljes- og succesplaneten i harmoni. Det giver succes, men jeg havde ikke troet, at det ville give SÅ stor succes. Aldrig tidligere har noget asiatisk land nået semifinalen under et verdensmesterskab i håndbold. Nu skal de op mod Polen, som jeg heller ikke forventede, ville gå videre. 

At Danmark røg ud er ikke den store astrologiske overraskelse på grund af Gudmundssons spændinger. Både han og den tyske træner er født den 3. april og er derfor Pluto-ramte - og så er det ikke let at nå helt til tops. Bjarne Riis er også født den dag - også han har svære genvordigheder i denne tid. 

Her skyldtes det, som jeg også skrev, men som jeg ikke tog tilstrækkelig notits af, at hans Pluto-spændinger først tager rigtig fat om 1-2 måneder, og det skal vi nok komme til at høre om. I øvrigt står Saturn fortrinligt til Jupiter lige nu, og aspektet er helt eksakt i dagene omkring den 1.2. De to trænere har derfor begge fine aspekter, og vi kan vente en lige kamp, som kan gå til begge sider, men jeg vil tro, at Polen vinder semifinalen med smal margin på grund af større rutine.


Kampen mellem Frankrig og Spanien ligger helt klart til Frankrig. Onesta har et vildt flot horoskop i denne tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar