onsdag den 23. april 2014

Nyt syn på Ukraine?



Ukraine revurderet?

Når man analyserer et horoskop skal man altid huske at tage det eksisterende fundament med i overvejelserne. Det gælder i alle slags horoskoper, og i landes horoskoper. Og netop i dag fik jeg en oplysning, som, hvis den viser sig at være korrekt, vil ændre på forudsigelsen om, at Putin er i gang med at annektere det østlige Ukraine.

Min besøgende fra Sverige gjorde mig opmærksom på William Blums bog ”USA´s virkelige udenrigspolitik”.  Jeg blev venligt, men bestemt gjort opmærksom på, at rigtig mange konflikter verden over gennem tiden er blevet fremprovokeret af USA, og at det er det, der sker i det østlige Ukraine lige nu, hvor bygninger bliver besat. USA skulle angiveligt betale folk for at gøre den slags ting for at destabilisere fx Rusland.

Ydermere skulle USA have en flok astrologisk kyndige folk siddende i pentagon, som holder øje med andre landes regeringsmedlemmers horoskoper, og at man har spottet de udfordringer, som vi også her har skrevet om flere gange. Nemlig, at Putin er på vej ind i en Pluto-periode i lighed med alle andre, der er født den 7. oktober, uanset årstal og fødested. Uranus er også i spænding til hans Sol, og så er der under alle omstændigheder dømt forandring i folks liv af en eller anden kaliber.

Hvis teorien min svenske kilde holder, så vil Putin stoppe ved Krim, så det bliver meget spændende at følge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar