søndag den 29. juni 2014

Uge 27 astrologisk set

Uge 27 astrologisk set

Information og tilbud

Astrolog Karl Aage Jensen – minihoroskoper
Nu kan du få minihoroskoper som på messerne hos astrolog Karl Aage Jensen – et kvarter for 300 kr. Det kan ske personligt i AstrologiHuset eller telefonisk imod forudbetaling på regnr. 3679, konto 10578590.
Tidsbestilling på astrologi@astrologihuset.dk eller på tlf. 36450545.

Nu er de personlige børnebøger klar
Dåbs- og navngivningsbøgerne er nu klar til at kunne leveres. Dit barn bliver i drømme tryllet om til en havprins eller en havprinsesse og kan sv ømme frit rundt blandet Havkongen, Havdronningen og alle havfruerne. Gennem energien fra de kloge Havfolk kommer barnet til at kende sit navn på forhånd. Et rigtig sødt eventyr, som vil glædebåde børn og forældre. Der er plads til et billede af barnet.  Bestilles på www.astroshop.dk

Sporten
Husk, at forudsigelser om sport lægges direkte på bloggen, da der er mange, der er ganske uinteresseret i området. Der er allerede lagt en del på om VM, og der kommer meget mere. Linket er:
http://astrologihuset.blogspot.dk/

Ugens syner af Kirsten Brun
Ugen er en miniudgave af "the summer of love". Ikke sådan, at vi alle bliver hippier, men det er de samme grundenergier, som fandtes i sommeren 1967, og de varer til er stykke ind i september. De kommende uger er de stærkeste, men energien vil præge hele sommeren. Det betyder, at vi får en langt større omsorg for hinanden, og fællesskabsfølelsen bliver større. Det betyder også, at vi får en bedre og friere dialog og vil søge hinandens selskab. I løbet af ugen kommer der en langt mere åben dialog, og folk lytter mere.  Vi bløder op og giver lidt mere af os selv. Det betyder også at vi virkelig kan møde kærligheden. Ikke kun i form af den romantiske kærlighed, men i form af den ubetingede kærlighed. Vi slipper formerne og giver lidt slip i det konventionelle. Det er tid til, at fantasien og drømmene igen får plads, og at vi kan skabe. Det er også tid til, at vores indre liv kommer i fokus, og at vi får lyst til at give slip og bruge vores ressourcer. Ikke kun økonomisk, men også i form af at dele ud af ideer, kærlighed, kreativitet og drømme.
Det er en tid vi har ventet på meget længe, og nu kommer den. Det bliver en intim, skabende og intuitiv kærlighedsrejse.
I den store verden vil disse energier også have en hvis gennemslagskraft, men hvad angår magtens energier har disse energier det sværere. Så der vil stadig være konflikter og kampe, især i Mellemøsten. Men tonen bliver bedre, og forligene bliver bredere. Vi oplever, at politikerne ikke har så travlt med at "hugge hovedet af hinanden", men bruger tiden på at finde et ståsted, hvor de kan samarbejde.
Roskilde bliver i år, fordi den falder i denne uge, legendarisk, ikke så meget på grund af musik, men på grund af stemningen.
En fantastisk sommer, fyldt af nyt håb.  


Ugen, der kommer

MANDAG
Der er ingen eksakte aspekter i dagtimerne, men om aftenen er Månen på spil. Først med en harmoni til Uranus, der kan give uventede hændelser og originale synspunkter, der peger fremad. Senere er der en trendens til at søge det sikre, og så vender energien tilbage til udgangspunktet – nemlig stilstand og det at gøre, som man plejer. Altså en ret blandet aften.

TIRSDAG
Månen står flot til Merkur midt på dagen og giver indføling og kommunikation, der går smukt hånd i hånd. Aftaler kan indgås, og de bliver højst sandsynligt overholdt. Der er plads til store armbevægelser og rundhåndethed. I dag kl. 14.50 går Merkur dIrekte igen. Den skal dog lige stå stille i nogle dage, før der kommer gang i den igen, men nu går det den rigtige vej. Aftaler og kommunikation bliver nu mere, som det plejer at være. Kl. 23.23 går Månen ind i Jomfruen, og så får vi et par dage med fokus på detaljer og nuancer.

ONSDAG
On eftermiddagen står Månen i spænding til Neptun. Dette kan give følelsesmæssigt kaos for nogle, mens det for andre betyder en øget fantasi- og drømmeverden. Kl. 21.19 står Månen i harmoni med Solen, hvad der giver helhed og harmoni. Lidt senere er Månen dog i spænding til Venus, og det bringer lidt skår i glæden. Husk, at i aften skal der hygges til for at gøre aftenen til en god oplevelse. Det behøver ikke at være hygge, der koster en bondegård.

TORSDAG
Dagen starter stabilt og ansvarligt med, at Månen står godt til Saturn. Der er kun dette kortvarige aspekt i dag, så man kan normalt forvente en stille dag. Kun hvis planeterne rammer ind i den enkeltes horoskop, vil det give sig udslag i, hvordan dagen forløber for det enkelte menneske.

FREDAG
Dagen startet flyvende med Månen i harmoni med Jupiter. Humor og glæde hører til dagsordenen, eller rettere: morgenordenen og formiddagsordenen. Månen går ind i Vægten kl. 11.43 og giver et par dage i relationernes tegn. Dem skal der være tid til, når Vægten er inde i billedet. Men så er dagens vigtigste aspekt, at Solen står i spænding til Pluto. Det giver turbulens, og mange vil blive konfronteret med fortiden. Gamle regnskaber skal gøres op, og det kan koste på udgiftssiden. Har du ferie, så fyr ikke en masse penge af i dag. Og hvis det er nødvendigt alligevel, så være fornuftig, ansvarlig og forsigtig. Undersøg tingene helt, før du investerer.

LØRDAG
Her har vi ugens uroligste dag, så det er godt, at den falder i weekenden. Midt på dagen står Månen i spænding til Pluto, og da Solen også stadig er aktiv i spændingen til Pluto, er der ekstra turbulens i dag. Læs i øvrigt under i går. Kl. 13.59 er Månen i spænding til Solen, og det betoner uroen yderligere. Kl. 19.46 er Månen i spænding til Uranus, som også lægger noget oven på med pludselige hændelser og stress. Det er ikke en dag for smalltalk, og selv sammenkomster og fester må have en touch af dybde, ellers vil der være en tendens til, at det sker, selv om det ikke var ventet eller ønsket. Kl. 15.52 er Månen dog i harmoni med Venus, så eftermiddagen er den mest harmoniske periode på døgnet.

SØNDAG
Kl. 12.52 står Månen flot til Merkur og begunstiger kommunikationen og udvekslingen af synspunkter. Der kommer fart over feltet på den mere flyvske måde omkring kl. 17.31, hvor Månen står i spænding til Jupiter. Kl. 21,33 går Månen ind i Skorpionen. Så kommer der et par dage, hvor man ønsker at være meget seriøs og at gå i dybden følelsesmæssigt og tankemæssigt. Det er tid for grublerier. 



Turen går til himlen
Dette indlæg kan læses af nogle, men bruges af alle. Husk i første omgang blot at skrive ned, hvornår du smækker dig ude hjemmefra, når du tager på ferie – og når du låser dig ind, når du er tilbage igen. Noter også gerne de aktuelle flyafgange. Så vil dine oplysninger kunne indgå i forskningen i, hvornår rejser astrologisk set bliver gode, og hvornår de ikke gør det.
Som nævnt for en uges tid siden samler jeg på rejseberetninger, som enten er gået himmelsk – eller ad H… til. Husk at notere, hvornår du tager hjemmefra på din næste tur – og mail gerne til mig, hvis du oplevet noget specielt: astrologi@astrologihuset.dk
Nu vil jeg berette om en solstrålehistorie, hvor erfaringerne kan bruges direkte til astrologisk læring. Det skal siges, at jeg ikke nåede at planlægge turen i detaljer og derfor kørte hjemmefra på ”gehør”, men den faldt bare ud til min store tilfredshed. Det eneste, jeg havde besluttet var at tage mig god tid til at nyde turen til en af mine søstres fødselsdag i Jylland. Det var dog først, da jeg kom hjem, at jeg besluttede mig for at se nærmere på horoskoperne for turen, så det var på en måde tilfældigt, at jeg kom af sted med Jupiter på AC, læse senere.
Jeg havde oprindeligt bestilt plads på Odden-Aarhus den 20. juni kl. 19.45, men da det gik op for mig, at jeg så skulle køre i den værst tænkelige fredag-eftermiddagstrafik på en del af Sydmotorvejen og hele Vestmotorvejen, lavede jeg det om til den tidlige færge til Ebeltoft den 21. kl 9.45. Jeg kørte glad og fro hjemmefra kl. 6.50 og havde således næsten 3 timer til en tur, der normalt kun tager den halve tid at køre. Jeg skal lige tilføje, at transport og rejser for mig er en stressende forestilling fra ende til anden. Især på tværs af længdegrader her er der tale om 2,5 længdegrader – fra Amager til Mariager. Men nu var det besluttet at køre i god tid og at nyde det denne gang helt uden stress, selv om der var stærke spændinger på himlen fra fredag aften til et godt stykke ud på lørdagen. Og hvilken nydelse at køre næsten alene på vejen og maksimalt køre højeste tilladte hastighed i høj solskin, som varede ved på hele turen, undtagen lidt skyer i Mariager lørdag eftermiddag. Det regnede ellers meget kraftigt i de sydlige egne af landet. Jeg skulle tanke op på turen, og jeg ville gøre det lige inden Odden, men droppede det, og det skulle vise sig klogt. Der gik nemlig færge til Aarhus 1 time tidligere, end jeg havde bestilt tid, og jeg var i så god tid, at jeg lige akkurat kunne nå den ved at betale lidt ekstra.
Det skal lige med, at jeg slet ikke opdagede, hvor langt jeg havde kørt, for den rundkørsel, man altid skulle passere før i tiden på vejen til Odden, var blevet nedlagt, og man kunne køre direkte ind på den nye motortrafikvej mod Odden. Pludselig stod der på et skilt, at der kun var få kilometer til Odden, og da jeg nåede lidt længere frem, var der en lille kø af biler på 6-7 stykker, hvad der ikke burde have været, da jeg jo mente at have booket billet til den første Jyllandsfærge den dag. Men der var en afgang, jeg ikke havde set, og det var held nummer to. Selv om jeg var én af de sidste, der kørte om bord, fik jeg hurtigt et bord for mig selv i kantinen. Der kom dog hurtigt to amerikanske triatlon-sportsfolk i fuldt ornat og satte sig, og de havde en meget høj og livlig snak, især om løb og svømning. På trøjerne stod: Amager triatlon klub – en hilsen fra min københavnske hjemegn. På færgen mødte jeg en af mine mange fætres sønner, som er nabo til min søster i Mariager. Det var lige, da færgen skulle sejle, så det var kun 2 minutter, vi fik snakket, så gik vi i hver sin retning. Men han nåde at sige, at de skulle flytte fra deres store hus i Mariager med fuld udsigt over fjorden, og så til en større by med flere muligheder, nemlig Randers. Dette hænger også fint sammen med, at Jupiter stod på Ascendanten (AC), da jeg låste døren efter mig og kørte mod det jyske. AC stod i Krebsen (hjemmet), og Jupiter står for rejser. Det kan på det kraftigste anbefales at påbegynde en rejse med Jupiter i nærheden af AC – og gerne lige på den, hvis den altså ikke er i alt får mange spændinger. Her var den kun i harmonier, nemlig både til Venus (nydelse og kvalitet) og MC (mål, her: rejsemål). MC står i Fiskene (vand), og min søsters hus ligger med udsigt lige ud over den smukke fjord. Jupiter for fuld udblæsning.
Min søster kender en dansk-amerikansk sanger, der bor i Las Vegas, og som kender nogle berømte amerikanere. Han har haft et skandinavisk gymnastikcenter i Los Angeles, hvor han kom til at kende Arnold Schwartzenegger, Engelbert Humperdinck og flere andre kanoner: Dette stemmer også fint overens med, at Jupiter stod flot i afrejsehoroskopet. Han hedder Bjarne Andersen og er herhjemme mest berømt i Nordjylland og på Fyn, og han plejer også at blive inviteret ind til Jørgen Mylius, når han er i Danmark. Sang også ved Rebildfesten for et par år siden.  Bjarne gav en koncert på en times tid cirka midt i fødselsdagsfesten, og han var bare SÅ god, og han blev kaldt frem til ekstranummer og det hele. Han fik også solgt en del cd´er efterfølgende, inden han hastigt forlod selskabet til fordel for et interview i en lokalradio og tv i Nordjylland.
På returen kom jeg til at sidde ved samme bord som et par, der havde et barn med på knap to år. Jeg fik en så fantastisk kontakt med den lille pige, at de andre om bordet var målløse. Hun smilede til den helt store guldmedalje konstant, lige til vi brød op og gik til bilerne. Endnu et tegn på Jupiter på AC.
Hvad angår hjemturen var færgen totalt fyldt op og blev 10-15 minutter forsinket, men de blev indhentet igen, og vi landede i Odden til den planlagte tid. Jeg var på grund af tekniske problemer med scanningen af min billet kommet i en forkert kø, som først kom på til allersidst. En bil med to unge mænd var også havnet i den samme forkerte kø, men de ordnede det ved at skifte vognbane og køre med som sidste bil i en kø, der blev kaldt tidligere frem. Jeg tror, at vagten opdagede det, men sagde intet til det, da bilen passerede ham. Han sagde blot ”Kombardo”, som det sig hør og bør i Mols-liniens terminologi. Og jeg var jo lige glad, jeg tog chancen og blev holdende, ville ikke begå umoralske handlinger – og jeg havde jo Jupiter på AC, og så kan det jo næsten ikke gå galt. 
Jeg holdt på første bildæk både ud og hjem og trafikken gik fuldstændig glat. Fra Odden til København tog det kortere tid end vanligt, og det var ganske surrealistisk at opdage, at jeg, på trods af at jeg kom sidst på færgen, var en af de første, der kørte af færgen. Men det mest underlige var, at selv om jeg overholdt fartgrænserne til punkt og prikke, var der på intet tidspunkt biler bag mig, undtagen én, der havde meget travlt og overhalede mig op ad en bakke. Det var virkelig en guddommelig tur, der har givet mig mod på at køre en anden gang med hele universet på bagsædet, som var slået ned for at give mere plads til bagagen – også Jupiter. Det gav dog efterfølgende en meget stor træthed, idet jeg mandag havde vigtigt møde og var alene på jobbet om formiddagen indtil kl. 12.30. Jeg fik på et af møderne en stor kunde, der ville leje sig ind en masse dage i AstrologiHuset.

Efterskrift
Det var heldigt at jeg tog denne færge og ikke hverken rejste den 20.6. eller den 21.6. en time senere. Begge afgange kunne have givet problemer. Den 20.6. kl. 19.45 havde Neptun i 3. hus i spænding til AC og Månen og Uranus tæt på IC i spænding til Pluto og Mars – og meget af det ramme i spænding ind i mit eget horoskop. Næste dag kl. 9.45 står AC i spænding til Venus (biler), og så var der jo mange spændinger i det hele tage – og begge dage - så det var rigtig godt at jeg kom af sted præcis kl. 8.45 på årets længste dag – med Jupiter på AC!
PS. Et ældre medlem af familien fortalte mig, at han havde skrevet en bog i en alder af 90 år. Det er en selvbiografi, som man nu kan låne på lokalarkivet og museet i Mariager. Interessant nok står Jupiter også for bogudgivelser. Så horoskopet har passet helt ned i detaljen.


Startskuddet til Første Verdenskrig – 100 år siden 
Det blev i bogstaveligste forstand et startskud på Første Verdenskrig, da den østrig-ungarske tronfølger Franz Ferdinand og hans hustru blev dræbt af to skud i Sarajevo den 28. juni 1914. De var i byen for at lade sig hylde i forbindelse med en militæropvisning. Skuddene blev affyret af den 20-årige gymnasieelev Gavrilo Princip, som var én af 7 studenter fra den nationalistiske gruppe ”Den Sorte Haand”, der var i Sarajevo med henblik på at myrde tronfølgeren fra Østrig-Ungarn. De tog toget til Sarajevo og ankom kl. 9.28. Kl. 10.00 havde aktivisterne fordelt sig langs den rute, tronfølgeren skulle køres i bil. Kl. 11.30 var Gavrilo Princip på skudhold og dræbte tronfølgerparret. Princip havde hørt om ændring af ruten, bl.a. på grund af en bombesprængning. Derfor opgav han i første omgang og begyndte at gå hjemad. Pludselig opdagede han, at bilen med tronfølgeren alligevel kom ad den planlagte rute og skyndte sig han på sin plads igen. . Han fik ram på begge på et tidspunkt, hvor deres bil var kommet lidt på afveje og måtte bakke.
Det skal tilføjes, at Ferdinand også skulle besøge rådhuset, og at parret kørte i en cortege på 4 biler. Det var på vej mod rådhuset, at cortegen blev ramt af en bombe, men ingen blev dræbt og Ferdinand skiftede til sin egen bil og kørte med nedslået kaleche.
 Ordren om ruteændringen blev dog aldrig givet til den vigtigste person i den sammenhæng, nemlig chaufføren, der ufortrødent fortsatte ad den samme, skæbnesvangre rute. Det var altså tilsyneladende tilfældigheder, der startede Første Verdenskrig. Ydermere kunne krigen være undgået, hvis ikke så mange lande havde ladet sig rive med at stemningen. Men den skulle åbenbart til, for vigtige begivenheder kommer aldrig uf den blå luft.
Prinsesse Sophie blev skudt i halsen og Franz Ferdinand i maven. Andre kilder siger det var omvendt, men en ulmende krudttønde var antændt. Det resulterede i, at over 9 millioner soldater døde og mere end 20. millioner blev såret frem til fredsslutningen den 11.11.18 kl. 11.00. Her stod Pluto på DC i harmoni med Venus i 10. hus, og Venus stod i konjunktion med Solen. Det er en helt anden snak end starten på krigen. At der var meget kaos efter afslutningen af krigen, ses af Neptun spænding til MC, Månen og Merkur.

Årsag og udvikling
Lige siden Østrig-Ungarn havde annekteret Bosnien i 1908, havde både serbiske grupper og bosniske nationalister kæmpet for løsrivelse fra Østrig-Ungarn. Det ønsker sig tilbage til sine slaviske rødder og væk fra det magtfulde Østrig-Ungarn. Mange attentater blev planlagt - og nogle også forsøgt udført. Til den første kategori hører at attentat på kejser Franz Joseph, der dog blev anset for at være for gammel. Derfor gik de efter hans nevø, tronarvingen, og det lykkedes til fulde.
Efterfølgende udsendte Østrig-Ungarn et ultimatum til Serbien, som blev påbudt at ophøre med al anti-østrigsk propaganda. Dette blev accepteret på betingelse af, at østrigske udsendinge ikke deltog i jagten på anti-østrigske elementer. Præcis en måned senere, den 28. juli, erklærede Østrig-Ungarn krig mod Serbien. Rusland ville ikke lade Serbien i stikken og mobiliserede sine tropper. Dette overraskede tyskerne, som gik ind på Østrig-Ungarsk side. Dem 1. august 1914 kl. 6.00 erklærede Tyskland krig mod Rusland. Frankrig ønskede at overholde sine allianceforpligtelser og gik ind på russisk siden og erklærede krig mod Tyskland. Det skete den 3. august. England havde holdt sig neutrale, men den 4. august erklærede de krig mod tyskerne. Og derefter gik det bogstaveligt talt slag i slag…

Astrologien bag
I Gavrilo Princips horoskop ser man aktivisten i, at Mars står i Vædderen, sandsynligvis sammen med Månen. De er begge i spænding til Merkur i Krebsen (nationen, folket) og Saturn (skæbne). Princip blev født den 25. juli 1894 og var derfor 20 år, da skuddene faldt. Og ikke, som der står alle andre steder, kun 19 år.
De 7 aktivister (et sted er anført, at der var tale om 22 aktivister, men i det tal er måske inkluderet alle i gruppen) ankom som sagt til banegården i Sarajevo den 28. juni 1914 kl. 9.28, hvorefter de fordelte sig langs den rute, der var blevet offentliggjort et godt stykke tid forinden. De ankom symbolsk set med Saturn (skæbne) i Tvillingerne, og ikke mindst MC i Tvillingerne. To skud – to mord.  Alt skete naturligvis i dybeste hemmelighed – MC stod i spænding til Måne/Mars-konjunktionen i 12. hus i Jomfruen, hvor MC´s eksakte spænding rammer midtpunktet mellem Månen (hjemlandet, det nationale) og Mars (våben, krig). Månen hersker over 11. hus (grupper) og Mars hersker over 8. hus (død) og 9. hus (udlandet, rejser). Herskeren over både MC og AC er Merkur (studier). Den står også i gruppehuset (11. hus) sammen med Neptun (hemmeligheder). Det nationalistiske islæt viser sig også deri, at Solen står i konjunktion med Pluto i 10. hus, hvor hele 3 planeter står. Konjunktionen sker i Krebsen (hjemlandet, rødderne).
Og ikke nok med dette. Da skuddene faldt, stod MC lige på Pluto (død, kollektive begivenheder). Præcis 32 minutter tidligere står MC på Saturn, og jeg vil ”skyde på, at aktivisterne er taget hjemmefra eller står på toget på dette tidspunkt – plus/minus 4-5 minutter.
Saturn stod i konjunktion med Pluto, og der vil være en sammen hænge mellem de to klokkeslæt, ca. kl. 11.00 og ca. kl. 11.30. Og så er der lige det ved det, at planeterne Saturn og Pluto stort set altid er inde i billedet ved krige eller store konflikter. De stod i konjunktion, da Første Verdenskrig brød ud og i kvadrat ved Anden Verdenskrigs udbrud. Hvad angår førstnævnte, var de begge i spænding til konjunktionen mellem Mars og Venus. Krigserklæring kom præcis, da hersker over AC og DC, Solen og Uranus ikke alene var i spænding til hinanden, men også i eksakt spænding til MC/IC-aksen, den dag i Berlin for præcis 100 år siden.
Der er altså også astrologisk set grund til at være i højeste alarmberedskab på sådanne konSTELLAtioner!
PS. Princip forsøgte selvmord med en cyanidkapsel efter drabene, men det mislykkedes. Han fik 20 års fængsel for mordene, men døde i 1918 af tuberkulose.

Tronfølger skudt af prins
Den østrig-ungarske tronfølger blev skudt af en prins!
Det siger du ikke, det har jeg da aldrig hørt. Hvad hed denne prins da?
Prins-Ip!
Orv, ja. Den var god. Men har du så hørt, at der var en helt anden grund til drabene, end den hidtil kendte?
Hvad da?
Jo, jeg har hørt, at det var skudår – og så kan mange dø af skudsår.

UGEHOROSKOP uge 27 - 2014 af astrolog Lykke Larsen, læs dit dagshoroskop og ugehoroskop på www.kvindetid.dk


VÆDDER
Du har held i kærlighed og der opstår uventede og sjove muligheder for romantiske stunder, hvis du ikke tager tingene så tungt men kaster dig ud i det. Prøv at ryste de lidt tungere følelser, som du har båret rundt på længe, af dig. Fokuser på det positive, og hæng dig ikke i fortiden.
PS: Du kan opnå det, du ønsker.
TYR
Du bør træffe beviste valg om, hvem du bruger tid sammen med. Du er ikke til pjat og smalltalk lige nu. Du befinder dig faktisk bedst hjemme sammen med familien eller få gode venner. Du når en masse på jobbet, og tidligere frohindringer opløser sig pludselig meget let.
PS: Prioriter og vær selektiv.
TVILLING
Tingene bliver meget lettere for dig, du går ind i en god periode, hvor du ikke skal arbejde helt så hård for resultaterne. Der er stadig noget stress omkring dit parforhold og kærlighedsliv. Ved at se på og indrømme tidligere fejl kan du dog komme videre.
PS: Start på noget nyt og spændende.
KREBS
Det kan være særdeles svært at undgå uenighed og gniderier med andre mennesker, du møder. De kan virke manipulerende, og de vil gerne bestemme over, hvad du skal. Træd ud af dette mønster, men uden at starte diskussioner. Der er mulighed for en dejlig flirt.
PS: Lad dig ikke påvirke så let.
LØVE
Find på noget sjovt, som du kan foretage dig sammen med din partner og familien. Du lægger store planer, og du har energien til at føre dem ud i livet, men du skal ikke forvente det samme af andre. Du vil opleve, at tingene tager længere tid, men det hjælper ikke at presse på, tværtimod.
PS: Bland dig ikke så meget i andres sager.
JOMFRU
Hvis du ikke har kontrol og overblik over aftaler og opgaver, vil du føle dig stresset. Hvis du kan, er det dog en virkelig god ide at give slip, der vil nemlig vise sig en masse gode muligheder, i det du kalder kaos. Du vil blive inspireret til at træde lidt udenfor din normale komfortzone.                                                                                                                                         
PS: Slæk lidt på dine krav til dig selv.
VÆGT
Du vil ikke komme lige godt ud af det med alle i denne uge. Sagen er, at du vil blive overrasket over andres reaktioner og handlinger, og ikke på den positive måde. I stedet for at hænge dig alt for meget i det, så tag lidt lettere på tingene, det er ikke alt, du behøver at forstå.
PS: Du får nogle spændende invitationer, deltag.
SKORPION
Der er en stærk og god tiltrækning mellem dig og din partner, og I kan få nogle gode stunder sammen. Er du single, kan der dukke et interessant emne op. Du har en god energi, og dit arbejde går nærmest som en leg. Du får også hurtigt de kedelige, daglige rutineopgaver ordnet.
PS: Du nyder andres selskab.
SKYTTE
Glæd dig til en spændende, aktiv og meget social uge. Det er ikke meget tid, du vil bruge for dig selv, men det passer dig også godt. Du kan møde nye interessante mennesker, især når du kommer sidst på ugen. Du er hurtig til dine opgaver, men du arbejder bedst, når der er sammen med andre.
PS: Nyd denne dejlige uge.
STENBUK
Inden du kaster dig ud i diverse kampe så tænk over, om det virkelig er vigtigt for dig. Du behøver ikke altid at være den, der går foran og trækker læsset.  Involver gerne andre i dine aktiviteter, du vil nyde at have selskab til arbejdet. Giv også slip og uddeleger.
PS: Det skal også være sjovt indimellem.
I
VANDBÆRER
Hvis du ikke slev tager fat og er aktiv, vil du gå glip af nogle gode muligheder for kreative og spændende, nye projekter. Du må selv få tingene til at ske. Involver gerne familien og lav lidt om i boligen. Dt bliver godt, men det er ikke sikkert, at alle kan ”se” dine gode ideer.
PS: Lov ikke for meget, det begrænser dig nemlig.
FISK
Hvis du ikke strukturerer, prioriterer og forbereder dig, kommer du desværre ikke langt. Det vil kede dig, for allerhelst vil du bare springe ud i tingene og få dem til at ske. Der er en dejlig harmoni i dit parforhold og blandt venner. 
PS: Du har virkelig mange gode ressourcer.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar