mandag den 23. januar 2012

Min ven Asger Jensby skal i fængsel

Det vil sige: ven og ven, det er så meget sagt. Jensby ejede JMI Invest, som var hovedaktionær i Digital House, som var årsag til, at vi gik i tvangsopløsning på Nørrebrogade. Noget, der gav anledning til en spændingsartikel om hele sagen for et års tid siden i Astrologimagasinet HOROSKOPET.

Jensby er født den 1. februar 1948 i Grenå. Han havde i perioden 2004-07 Pluto inde at udløse hans stærke T-kvadrat mellem Venus, Jupiter og Uranus. Den, som gjorde ham opfindsom, hvad angår kreativ bogføring, eller rettere: Formulering af leasingkontrakter og fiktive lån på grund af disse kontrakter. Han nåede lige at låne 14, 1 million korner i Stein Baggers firma, inden det gik galt. Nu har han så Neptun inde over, og den udløser spændingen fra Merkur til Mars, sandsynligvis i 2.-8. hus (økonomi aksen).

Nu får Jensby mulighed for dels at afsone en fængselsstraf, men dermed også at (af)sone den karma, han har skabt omkring sin person.

Astrologisk er det ret interessant, når man laver sammenligning af horoskoper. Jeg har et T-kvadrat mellem Solen, Jupiter og Uranus i mit horoskop, og Jensby har blot Venus inde i samme spænding. Det vil sige, at hans Venus står oven på min Sol og derved udløser spændinger i MIT horoskop, ligesom jeg gør det i hans. Godt, vi ikke er gift. Han sørgede for at præsentere mig for en regning på næsten en million kroner, som jeg ikke anede, jeg skyldte ham. Vad jeg faktisk heller ikke gjorde, men hans kontrakter er uigennemsigtige, og ingen kan opdage det. Store virksomheder vil aldrig anlægge sag, for det skaber dårlig PR. Altså måtte mit lille firma i gang med det, og det hele kan læses i artiklen, som man faktisk også kan lære en del astrologi af.

Han har ydermere Saturn oven på min Mars og Pluto oven på min Saturn. Jeg må i fremtiden være bedre til at vælge mine venner…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar