tirsdag den 31. januar 2012

Tak for lyset

Tak for lyset!

Tak for den foreløbige respons på min forespørgslen om, hvor mange der har sendt lys. Der er kommet en del svar, og tak for det. Der er tale om rigtig søde mails, se bare herunder.

De fleste svar kan dog først forventes i næste uge, når opfordringen bliver sendt til alle de faste abonnenter, hvilket sker hver søndag eftermiddag.



Kære Karl Aage,

Jeg læste lige på bloggen at du gerne ville ha en tilbagemelding om hvorvidt folk sender lys, så derfor kan jeg fortælle dig at jeg har sendt masser af lys og velsignelser til håndboldholdet de fleste kampe. Jeg var forstyrret af kørsel med børn og andet i nogle af deres første kampe, men i resten har det været koncentreret. Det kan være velsignelser af hele holdet eller enkelte spillere om bla. dygtighed, mental overlegenhed, beskyttelse og meget andet. Denne form for energiarbejde har jeg brugt til mange ting gennem de sidste par år og jeg ved det virker.

Du fik ret ang. at jeg snart skulle ud at rejse, for ud af den blå luft, står jeg nu og skal til Brasilien på mandag. Jeg skal til Abadiania hvor John of God har sin casa. Det bliver enormt spændende og jeg glæder mig virkeligt til at se, hvilke oplevelser jeg får…

Kærligst
Lenea

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar