mandag den 20. februar 2012

Kommentar fra læser

En kommentar til ulykker ved 3. hus og hvor pluto er medspiller. Det er ikke småting, men kan blive udsat for, men husk at lys og bønner kan mildne det hele meget. Enten ved at undgå visse oplevelse eller at de afklares hurtigere end ellers. Pluto har også med aftaler og handler/underskrifter at gøre.
Jeg plejer at sige, at det eneste, man kan regne helt sikkert med, når Pluto er inde i billedet, er, at man ikke kan regne med noget som helst.

Kommentar fra Birgit:

Jeg har i øjeblikket pluto stående i 3. hus i stenbukken. (22061951 - Rødovre - klokken 13.51)

Jeg har undret mig over alle de forhindringer der har mødt mig se sidste 4 måneder. Jeg er ikke super skrap til astrologi men har lyst til at dele mine oplevelser da jeg har undret mig meget over de sidste måneder.

16. november 2011 

MIn bil er pakket med kufferter, fugl, indkøb til min far. Da jeg skal køre kan jeg se at venstre fordæk er fladt.


17. november 2011

Må annullere turen til Gran Canaria. Har i løbet af natten været meget syg. (har aldrig aflyst en ferie)


December

Mekanikeren skal skifte dæk på min bil. Imod vores aftale tager det flere dage. Jeg har hårdt brug for bilen da min far er blevet indlagt på hospital.
 

December

Aflyser en udflugt med julemarked på Svenstrup Gods, pga. min fars indlæggelse. 

Samvær og overnatning med mit barnebarn aflyses.



20. december

Min svigerinde dør efter hård kamp mod kræften, bliver 59 år.


23. Januar 2012

Jeg kommer hjem fra arbejde kl. 23.30. Da jeg skal låse i førersædet eksploderer bagruden på bilen. 


1. februar

Starter nyt job.


Med venlig hilsen

Birgit Sørensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar