mandag den 27. februar 2012

Håndbold i går

Jeg blev ophængt på jobbet og nåede ikke hjem at se håndboldkampen i går, som endte 24-24. Jeg takker alle, der har sendt lys, men ved så desværre ikke, hvordan de to perioder, jeg nævnte, kom til at spænde af. Det fremgår ikke af Politiken i dag.

Horoskopet viste en meget lige kamp, og det blev resultatet i hvert fald. Jeg skal have set på samlige AGK-spilleres horoskoper samt træneren og Kasi-Jespers, men det tager tid. Nu kommer der jo særdeles spændende kampe hen mod finalen, så det bliver den ene gyser efter den anden. Vi har her at gøre med et ganske usædvanligt håndboldhold. Men jeg har set, at Mikkel Hansen stadig har Saturn inde i sit horoskop, og han var heller ikke tilfreds med sine mange afbrændere, heraf flere på træværket i slutfasen, det fremgår af internettet.

Vi må håbe, de skal møde Sävehof i næste kamp, det vil gøre københavnerne til favoritter. Men holdet kan slå alle, har de allerede vist.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar