lørdag den 5. juli 2014

VM-noter, ups

VM-noter

Det er ikke sådan at have for travlt. Jeg havde taget forkert af dagene for kvartfinalerne og var sikker på, at de faldt lørdag og søndag, selv om jeg havde skrevet selve datoerne korrekt.

Nu er det weekend, så vil forsøge at gøre det godt igen og få fat i alle semifinalens spilleres data og vurdere deres horoskoper.

Jeg vil lige nævne to spillere, som jeg tidligere har kommenteret på nogle gange, nemlig Suarez og Neymar. Jeg skrev at Suarez fik for hård en dom, når han hverken måtte spille eller træne i fire måneder. Den er da også lavet om til, at han gerne må træne sammen med sit klubhold.

Med hensyn til Neymar har jeg nævnt hans flotte horoskop i denne tid, hvad planetaspekter angår. Det er derfor ganske sikkert, at han har spændinger til mindst én hovedakse. Det kan vi blot ikke fastslå uden et fødselstidspunkt, så det må vi lade fare. Men måske kan de ellers så fine aspekter bevirke, at han kommer rimeligt hurtigt over skaden, selv om han ifølge pressen på voldsomste vis blev løbet ned bagfra af en modstander. Han har brækket en ryghvirvel om kommer ikke med i flere VM-kampe.
Van Persie har spændinger i sit horoskop, men jeg har ikke kunnet finde noget om, hvorvidt han forventes klar til dagens kamp. Jeg vil foreslå at spare ham til dagens kamp, som Holland vil vinde alligevel.


Semifinalerne kommer efter min prognose nu til at stå mellem Tyskland, Brasilien, Argentina og Holland. Jeg tror stadig på, at Argentina spiller sig i form i løbet af turneringen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar